L'ordre des Olympiens Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
Fuumlnfzig Jahre Museumsarbeit Classic Reprint German Edi

Répondre au sujet    L'ordre des Olympiens Index du Forum » les_olympiens : l'ordre » Conseille.com Sujet précédent
Sujet suivant
Fuumlnfzig Jahre Museumsarbeit Classic Reprint German Edi
Auteur Message
irexyl

Message Fuumlnfzig Jahre Museumsarbeit Classic Reprint German Edi Répondre en citant

Fünfzig Jahre Museumsarbeit (Classic Reprint) (German Edition)
by Wilhelm von Bode
rating: ( reviews)

->>->>->>DOWNLOAD BOOK Fünfzig Jahre Museumsarbeit (Classic Reprint) (German Edition)
READ BOOK Fünfzig Jahre Museumsarbeit (Classic Reprint) (German Edition)

Excerpt from Fünfzig Jahre Museumsarbeit

Bei den Mitteilungen über die Art der wichtigeren Erwerbungen verlangte es die mir gegebene Aufgabe, daß ich meine Bestrebungen und Erfolge für unsere Museen in den Vordergrund stellen mußte; dies tritt noch schärfer hervor durch die knappe Form, auf die ich angewiesen war. Persönliche Erlebnisse habe ich ausnahmsweise nur dann einfließen lassen, wenn sie eine allgemeine Bedeutung hatten, wie namentlich bei den einleitenden Bemerkungen über die Förderer und Protektoren unserer Museen in diesem Zeitraume, denen wir für unsere Erfolge zu beson derem Dank verpflichtet sind, und für deren Charakteristik sie mir einen, wenn auch nur bescheidenen, Beitrag zu liefern scheinen.

About the Publisher

Forgotten Books publishes hundreds of thousands of rare and classic books. Find more at www.forgottenbooks.com

This book is a reproduction of an important historical work. Forgotten Books uses state-of-the-art technology to digitally reconstruct the work, preserving the original format whilst repairing imperfections present in the aged copy. In rare cases, an imperfection in the original, such as a blemish or missing page, may be replicated in our edition. We do, however, repair the vast majority of imperfections successfully; any imperfections that remain are intentionally left to preserve the state of such historical works.

Details:
rank:
price: $44.99
bound: 102 pages
publisher: Forgotten Books (May 6, 2017)
lang: German
asin:
isbn: 0259747920, 978-0259747925,
weight: 5.3 ounces (
filesize:

ERROR_GETTING_IMAGES

2ffeafca65

Dot Grid Notebook : Tiger in the forest: 110 Dot Grid pages, 7" x 10" Ethan RhysPecnoterriens Plus Pecnoterriennes 2018: 12 Portraits, Forces Et Souriants, De Personnalites Internationales (Calvendo Personnes) (French Edition)Niclaus Gerhaert von Leiden: Ein Niederländer Plastiker des 15. Jahrhunderts, Seine Werke am Oberrhein und in Österreich (Classic Reprint) (German Edition)Creative Coloring: Coloring Book for Adult Relaxation - Mandalas Coloring Books for AdultsFabulous Flowers: Roses #1: Copyright Free Images for Mixed Media and Collage Art (Do Your Art Your Way)Landscapes of Provence 2018: Stunning Landscapes of France's Most Popular Region and Tourist Destination. (Calvendo Nature) Chris Hellier (All Photographs Copyright)Beautiful Hummingbirds 2018: Nice Images That Capture the Beauty of These Tiny Creatures. (Calvendo Animals)A Treatise On Counterpoint & FugueGay - Notizbuch: 120 weiß-farbene Seiten mit Covermotiv (German Edition) Gay Pics CoverDesignLes+Volcans+De+Lanzarote+2018%3A+Des+Champs+De+Lave%2C+Des+Crateres%2C+Des+Pierres+Basaltiques%2C+Des+Bombes+Volcaniques+Et+Des+Plantes+%26quot%3B+Vertes+%26quot%3B+Pour+...+%28Calvendo+Places%29+%28F

Sam 1 Juil - 20:01 (2017)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Sam 1 Juil - 20:01 (2017)
Répondre au sujet    L'ordre des Olympiens Index du Forum » les_olympiens : l'ordre » Conseille.com Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation